Antrenamente full – contact

Antrenamente full – contact

Antrenamentele difera in functie de obiectivele individuale ale cursantilor dar in general sunt structurate in felul urmator:

-incalzire si mobilitate

-tehnici de brate(directa,contra,croseu)

-tehnici de picioare ( middle-kick )

-lovituri la sac

-tehnici de lupta imbinate cu exercitii de forta

-sparing 

- vom face antrenamente cardio-respiratorii, pentru ca timpul pe care îl vei petrece în sala Griff Gym să fie direct proporţional cu condiţia ta fizică de la finalul antrenamentelor, obiectiv pe care îl vom atinge învăţând cum trebuie să respirăm în timpul antrenamentelor.

- vom face antrenamente pentru mărirea rezistenţei la efort, pentru că, pe măsură ce îţi vei antrena muşchii, vei arde tot mai multe grăsimi şi vei avea mai multă forţă şi o fermitate mai mare a muşchilor.


- vei vedea beneficiile antrenamentelor pentru creşterea rezistenţei la efort: riscul întinderilor musculare scade, oasele se întăresc, se îmbunătăţeşte capacitatea de muncă, eviţi stările de depresie, creşte încrederea în tine şi scapi de grăsimi în favoarea fermităţii muşchilor.


Tot ce trebuie să faci e să nu stai deoparte şi să crezi că vei ajunge la forma fizică mult visată şi la viaţa sănătoasă pe care vrei să o adopţi de mult. Trebuie doar sa să treci pragul salii Griff Gym si-ti vei trasa traiectoria către o viaţă sănătoasă prin mişcare şi prin grija pentru corpul tău.

Sunt persoane care evita sa se inscrie deoarece nu doresc sa fie loviti sau sa participe la lupte de antrenament si deci este important de mentionat ca niciun cursant nu va participa la concursuri sau lupte in cadrul antrenamentului pana cand antrenorul nu este  convins de pregatirea fizica si psihica a cursantului respectiv.
In conditiile in care antrenorul decide ca sportivul este pregatit pentru lupte de antrenament sau concursuri decizia finala de a participa ii va reveni in totalitate cursantului.





 

 

 

 

Recomandari