Alimentele care iti pregatesc metabolismul pentru vara

Alimentele care iti pregatesc metabolismul pentru vara

Fructele zemoase

Fructele zemoase contin o cantitate ridicata de apa ceea ce ajuta organismul sa se hidrateze si sa se pregateasca asftfel pentru zilele toride. Aceste fructe zemoase contin si mai putin zahar, insa multe fibre, vitamine si minerale.

Puteti consuma fructe precum: citrice, mere, pepene rosu si galben, rodii , nuca de cocos etc.

Este recomandat sa consumati aproximativ trei fructe diferite pe zi.

Supele/ciorbele

Supele sau ciorbele consumate usor caldute sua la temperatura camerei daca nu contin grasimi reprezinta o sursa buna de hidratare si vitaminizare si totodata sunt foarte usor de digerat.

Vara organismul nostru are nevoie de alimente zemoase si usoare, care se digera repede fara a suprasolicita sistemul digestiv.

Puteti consuma supele ca atare, fara paine sau puteti adauga crutoane pentru un gust mai bun.

Fructe de mare

Fructele de mare contin nutrienti care se gasesc mai greu in alte alimente, au o concentratie are de zinc si sunt foarte sanatoase in special pentru femei!

Consumati saptamanal fructe de mare in special in sezonul cald.

Legume crude

Legumele crude conserva toate proprietatile nutritive. Sunt pline de vitamine, minerale, fibre, antioxidanti, substante anticancerigene si apa.

O salata sau chiar mai multe pe zi va asigura un plus de sanatate si energie pentru ziele toride.

Mierea de albine si propolisul

Incepeti sa inlocuiti zaharul cu miere de albine. Totusi nu consumati mai mult de o ceasca mica de miere pe zi.


 

Recomandari