Cum sa slabesti focalizat in zona abdomenului

Dieta pentru silueta abdominala

Pentu a mobiliza continutul intestinal restant si a detoxifia colonul aveti nevoie de o dieta bogata in fibre alimentare si mai saraca in grasimi si zahar.

Iata ce este indicat sa consumati in dieta zilnica:

-          Cereale integrale - bogate in fibre naturale;

-          Fructe;

-          Legume crude

-          Carne la gratar - carne de pui, peste sau gratar;

-          Consumati multa apa

-           Evitati preparatele din porc, mezelurile, alimentele grase, prajite si alimentele fast-food, precum si sucurile, ducliurile, preparatele de cofetarie/patiserie.

    In felul acesta scapati de constipatie, va bucurati de detoxifierea colonului si ajutati organele abdominale sa functionese mai bine, reducand circumferinta taliei.

Exercitii fizice care slabesc focalizat in zona abdominala

Fara exercitii fizice o dieta nu este niciodata suficienta pentru o slabire armonioasa si pentru un corp tonic.

Exercitiile fizice indicate pentru a slabi in talie

Abdomene

Abdomenele au fost initial create pentru disfunctii ale coloanei vertebrale, in special pentru durerile lombare, apoi s-a observat ca aceste exercitii au bune rezultate si in ceea ce priveste musculatura abdominala. Asazi au fost concepute mai multe tipuri de abdomene in ficntie de rezultatul pe care doriti sa il obtineri.

Abdomene cu picioarele indoite

Aceste abdomene sunt utile pentru a scadea depozitele adipoase de la nivelul abdomenului superior. Nu sunt foarte grele iar rezultatele se vad chiar si dupa o luna de abdomene zilnice.

Abdomene cu picioarele intinse la sol

Aceste abdomene sunt utile pentru slabirea la nivelul abdomenului inferior.

Aceasta slabire se face mai greu pentru ca de obicei persoana care executa exercitiile foloseste mai mult musculatura picioarelor pentru ridicarea trunchiului decat musculatura abdominala. Concentrati-va pe musculatura abdominala. 

De asemenea cand faceti ridicarile de trunchi incercati sa "strangeti burtica" pentru a tonifia muschii abdomenului la o circumferinta mai mica a taliei.

Aplecari laterale ale trunchiului

Aceste exercitii sunt utile pentru eliminarea aripioarelor.

Va asezati in picioare cu talpile departate, bratele in sold si faceti aplecari laterale cat mai ample, insa fara a va roti trunchiul (adica doar aplecati trunchiul spre dreapta de exemplu, dar fara a va si intoarce in ax spre dreapta). Faceti 30 de repetari zilnice.

 Extensii pentru spate si aripioare

Aveti nevoie de o persoana care sa va sustina sau de un suport puternic care sa va fixeze picioarele. Va asezati pe burta cu picioarele intinse si bratele la spate. Ridicati apoi trunchiul cat mai sus puteti. Faceti 20 astfel de ridicari in fiecare zi.

 

Recomandari